Aistė Kisarauskaitė: Skirtumas tarp puslapio versijų
Jump to navigation
Jump to search
(/* Viena ryškesnių XX a. 10-deš pradžios performanso menininkių ir pradininkių Lietuvoje. Ne vieno(s) to laikmečio dailės kritiko (-ės) Kisarauskaitė buvo laikoma „viena pirmųjų“ „postmodernzimo“ atstovių mūsų šiuolaikiniame men...) |
|||
4 eilutė: | 4 eilutė: | ||
==Karjera== | ==Karjera== | ||
[[File:kruvini-pirsteliai.jpg|400px]] | |||
==Nuorodos== | ==Nuorodos== | ||
[[Category:Performanso menas]] | [[Category:Performanso menas]] |
09:52, 27 gruodžio 2013 versija
Biogarfija
Viena ryškesnių XX a. 10-deš pradžios performanso menininkių ir pradininkių Lietuvoje. Ne vieno(s) to laikmečio dailės kritiko (-ės) Kisarauskaitė buvo laikoma „viena pirmųjų“ „postmodernzimo“ atstovių mūsų šiuolaikiniame mene. Kisarauskaitės performansai iš pažiūros būdavo suręsti ant „švelnaus“ karkaso ‒ „pasakos“, „pelyčių“, nereikšmingų „smulkmenų“, tačiau šis neįpareigojantis performatyvumas dažnai įgaudavo nedemonstratyviai drastišką pavidalą ‒ savižalą „pasakos“ pagrindu ir t.t. Galima sakyti, kad Kisarauskaitės „mikštos“ ir kartu tam tikromis prasmėmis drastiškos performatyvumo taktikos laikytinos ir vienais iš pirmųjų Lietuvos performanse feministinės estetikos pavyzdžių.