Gintaras Šeputis: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš letmefix.
Jump to navigation Jump to search
 
(nerodoma 4 tarpinės versijos, sukurtos 2 naudotojų)
1 eilutė: 1 eilutė:
==Biografija==
==Biografija==


Gintaras Šeputis 1985 metais įstoja į Vilniaus dailės akademiją, kur 1992 metais baigia tekstilės specialybę. Vėliau prisidėjo prie Vilniaus dailės akademijos fotografijos ir medijos meno katedros įkūrimo, kurioje ir dėstė. 1992 – 2013 dirbo reklamos ir komunikacijos srityje bei tapo vienos didžiausių nepriklausomų reklamos agentūros vadovu. Nuo 2014 metų pradėjo dėstyti Lietuvos aukštosiose mokyklose. Gintaras Šeputis yra ir „Įvaizdinių tyrimų instituto“ steigėjas, taip pat kūrė laidą „Ženklai“, už kurią yra apdovanotas Kultūros ministerijos premija. Šiuo metu yra kultūrinio televizijos projekto „Kultmisijos“ bendraautorius ir režisierius, dokumentinių filmų kūrėjas, komunikacijos ekspertas, asociacijos KOMAA direktorius.
Gintaras Šeputis 1992 m. įgijo tekstilės specialybę Vilniaus dailės akademijoje. Vėliau prisidėjo prie Vilniaus dailės akademijos fotografijos ir medijos meno katedros įkūrimo, kurioje paskui ir dėstė. 1992 – 2013 m. dirbo reklamos ir komunikacijos srityje bei tapo vienos didžiausių nepriklausomų reklamos agentūros vadovu. Gintaras Šeputis 1992 m. įgijo tekstilės specialybę Vilniaus dailės akademijoje. Vėliau prisidėjo prie Vilniaus dailės akademijos fotografijos ir medijos meno katedros įkūrimo, kurioje paskui ir dėstė. 1992 – 2013 m. dirbo reklamos ir komunikacijos srityje bei tapo vienos didžiausių nepriklausomų reklamos agentūros vadovu. Nuo 2014-ųjų metų dėsto Vilniaus Gedimino technikos universitete ir kt. Gintaras Šeputis yra įsteigęs „Įvaizdinių tyrimų institutą“, taip pat kūrė laidą „Ženklai“, už kurią yra apdovanotas Kultūros ministerijos premija. Šiuo metu yra kultūrinio televizijos projekto „Kultmisijos“ bendraautorius ir režisierius, dokumentinių filmų kūrėjas, komunikacijos ekspertas, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) vadovas.


==Kūryba==
==Meninė veikla==
   
   
Gintaras Šeputis nuo studijų pradžios domėjosi video menu. Savo diplominiam tekstilės specialybės darbui sukūręs video instaliaciją, pasireiškė kaip vienas pirmųjų video menininkų Lietuvoje. Jo kūryboje susipina laiko ir jo fiksavimo, belaikiškumo, atminties temos, vaizdo poetizavimas, garso ir vaizdo santykio analizė, muzikos svarba, savireflektyvumas (kai vaizdas kalba apie vaizdą). Videofilmamas būdingas atpažįstamų vietų, veikiančių kaip filmo turinio priežąstis, panaudojimas. Svarbi įvietinta reikšmė, sociokultūrinė atmintis.
Gintaras Šeputis yra laikomas vienu iš videomeno pradininkų Lietuvoje, VRS kameros ir medijų festivalių Šiausliuose „Enter" įkūrėju. Jo kūryboje susipina laiko ir jo fiksavimo, belaikiškumo, atminties temos, vaizdo poetizavimas, garso ir vaizdo santykio analizė, muzikos svarba, savireflektyvumas (kai vaizdas kalba apie vaizdą). Jo videofilmams svarbi įvietinta reikšmė, sociokultūrinė atmintis.




12 eilutė: 12 eilutė:
<mediaplayer width='640' height='480' image=''>http://www.letmefix.lt/media/gintaras-seputis/Karlo-V-talismanas.m4v</mediaplayer>
<mediaplayer width='640' height='480' image=''>http://www.letmefix.lt/media/gintaras-seputis/Karlo-V-talismanas.m4v</mediaplayer>


Video filmą „Talisman of Karl V“, Gintaras Šeputis pradeda užrašu „Alfred 23 Harth“ – vokiečių multimedijų menininko, multinstrumentalisto ir kompozitoriaus pseudonimu. Meninės dokumentikos forma fiksuojama ekskursija po rūmus, kurią papildo pagrindinio veikėjo - „Alfred 23 Harth“ improvizuotas pasakojimas komentarai, įžvalgos ir pastebėjimai apie architektūrą, rūmų ekspoziciją ir aplinką bei prasmę, kurią veikėjas atskleidžia per įvairias sąsajas su istorija, numerologiją, kultūra ir dabartimi. Pagrindiniu filmo objektu tapę rūmai, atkleidžia ir kūrybai būdinga istorijos, erdvės ir laiko klausimus nagrinėjančią temą, svartoma laiku keliaujanti prasmė, jos įkvėpimas į objektus, kuriais ji simboliškai perduodama į dabartį.
Video filmą „Talisman of Karl V“, Gintaras Šeputis pradeda užrašu „Alfred 23 Harth“ – vokiečių multimedijų menininko, multinstrumentalisto ir kompozitoriaus pseudonimu. Meninės dokumentikos forma vaizduojama ekskursija po rūmus. Ją veda pagrindinio filmo veikėjas - „Alfred 23 Harth“, pasakojantis improvizuotas istorijas komentarus, įžvalgas ir pastebėjimus apie architektūrą, rūmų ekspoziciją ir aplinką bei prasmines įžvalgas. Atskleidžiamos įvairios sąsajos su istorija, numerologija, kultūra ir dabartimi. Rūmai tampa svarbia kūrinio dalimi, kuri atskleidžia istorijos, erdvės ir laiko santykio, įkvėpimo ir laikiškumo temas.


==Nuorodos==
==Nuorodos==


[[Category:Videomenas]]
[[Category:Videomenas]]

Dabartinė 06:25, 10 rugsėjo 2018 versija

Biografija[keisti]

Gintaras Šeputis 1992 m. įgijo tekstilės specialybę Vilniaus dailės akademijoje. Vėliau prisidėjo prie Vilniaus dailės akademijos fotografijos ir medijos meno katedros įkūrimo, kurioje paskui ir dėstė. 1992 – 2013 m. dirbo reklamos ir komunikacijos srityje bei tapo vienos didžiausių nepriklausomų reklamos agentūros vadovu. Gintaras Šeputis 1992 m. įgijo tekstilės specialybę Vilniaus dailės akademijoje. Vėliau prisidėjo prie Vilniaus dailės akademijos fotografijos ir medijos meno katedros įkūrimo, kurioje paskui ir dėstė. 1992 – 2013 m. dirbo reklamos ir komunikacijos srityje bei tapo vienos didžiausių nepriklausomų reklamos agentūros vadovu. Nuo 2014-ųjų metų dėsto Vilniaus Gedimino technikos universitete ir kt. Gintaras Šeputis yra įsteigęs „Įvaizdinių tyrimų institutą“, taip pat kūrė laidą „Ženklai“, už kurią yra apdovanotas Kultūros ministerijos premija. Šiuo metu yra kultūrinio televizijos projekto „Kultmisijos“ bendraautorius ir režisierius, dokumentinių filmų kūrėjas, komunikacijos ekspertas, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) vadovas.

Meninė veikla[keisti]

Gintaras Šeputis yra laikomas vienu iš videomeno pradininkų Lietuvoje, VRS kameros ir medijų festivalių Šiausliuose „Enter" įkūrėju. Jo kūryboje susipina laiko ir jo fiksavimo, belaikiškumo, atminties temos, vaizdo poetizavimas, garso ir vaizdo santykio analizė, muzikos svarba, savireflektyvumas (kai vaizdas kalba apie vaizdą). Jo videofilmams svarbi įvietinta reikšmė, sociokultūrinė atmintis.



„Talisman of Karl V“ (1995)[keisti]

<mediaplayer width='640' height='480' image=>http://www.letmefix.lt/media/gintaras-seputis/Karlo-V-talismanas.m4v</mediaplayer>

Video filmą „Talisman of Karl V“, Gintaras Šeputis pradeda užrašu „Alfred 23 Harth“ – vokiečių multimedijų menininko, multinstrumentalisto ir kompozitoriaus pseudonimu. Meninės dokumentikos forma vaizduojama ekskursija po rūmus. Ją veda pagrindinio filmo veikėjas - „Alfred 23 Harth“, pasakojantis improvizuotas istorijas – komentarus, įžvalgas ir pastebėjimus apie architektūrą, rūmų ekspoziciją ir aplinką bei prasmines įžvalgas. Atskleidžiamos įvairios sąsajos su istorija, numerologija, kultūra ir dabartimi. Rūmai tampa svarbia kūrinio dalimi, kuri atskleidžia istorijos, erdvės ir laiko santykio, įkvėpimo ir laikiškumo temas.

Nuorodos[keisti]