Mantas Kazakevičius: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš letmefix.
Jump to navigation Jump to search
 
(nerodoma 6 tarpinės versijos, sukurtos vieno naudotojo)
1 eilutė: 1 eilutė:
Mantas Kazakevičius (g. 1984) studijavo skulptūrą Vilniaus dailės akademijoje (BA), vizualų performansą Darlingtono menų koledže ir Falmuto universitete (MA). Dirba skulptūros, meninio aktyvizmo, performanso srityse, kuruoja projektus. Mantą Kazakevičių galima laikyti „Alytaus avangardizmo“ tradicijos atstovu, kadangi Kazakevičius, viena vertus, yra Alytaus dailės mokyklos auklėtinis, antra vertus, buvo susijęs su Redo Diržio veikla, buvo vienas iš Alytaus bienalės 2007 m. kuratorių, kuravo tarptautinį festivalį „Ingenium“.
==Biografija==
 
Mantas Kazakevičius (g. 1984) studijavo skulptūrą Vilniaus dailės akademijoje (BA), vizualų performansą Darlingtono menų koledže ir Falmuto universitete (MA). Dirba skulptūros, meninio aktyvizmo, performanso srityse, kuruoja projektus. Mantą Kazakevičių galima laikyti „Alytaus avangardizmo“ tradicijos atstovu, kadangi Kazakevičius, viena vertus, yra Alytaus dailės mokyklos auklėtinis, antra vertus, buvo susijęs su Redo Diržio veikla, buvo vienas iš Alytaus bienalės 2007 m. kuratorių, kuravo tarptautinį festivalį „Ingenium“.
 
==Meninė veikla==


Mantas Kazakevičius yra iš dalies kairiojo, utopinio performatyvumo atstovas, tiek savo autoriniais, tiek kuruojamais projektais kuriantis įvairias bendrabūvio, kolektyvinės kūrybos, energijos (pasi)krovimo situacijas.
Mantas Kazakevičius yra iš dalies kairiojo, utopinio performatyvumo atstovas, tiek savo autoriniais, tiek kuruojamais projektais kuriantis įvairias bendrabūvio, kolektyvinės kūrybos, energijos (pasi)krovimo situacijas.


Antai 2016 m. rugpjūčio mėn. Kazakevičius organizavo poezijos rašymo danguje tarptautinį festivalį, kuriame dalyvavo menininkai, kaligrafai ir bepiločių orlaivių, dronų inžinieriai. Festivalis vyko prie Alytaus dailės mokyklos, Alytaus aerodrome. Bepiločiuose orlaiviuose buvo įtaisytos videokameros – skrydį, t. y. piešinį ir/ar tekstą, jos filmavo kas penkias sekundes (tą vaizdą galima buvo stebėti ekranėlyje ant žemės). Visi skrydžio duomenys buvo siunčiami į kompiuterį, kuris juos apdorodavo, paversdamas piešinio/teksto/hieroglifo prototipu-schema erdvėje. Tai leido palyginti, kiek drono nupieštas hieroglifas, užrašytas tekstas trimatėje erdvėje (ne)sutampa su piešiniu, rašiniu popieriaus lape.


Antai, 2016 m. rugpjūčio mėn. Kazakevičius organizavo poezijos rašymo danguje tarptautinį festivalį, kuriame dalyvavo menininkai, kaligrafai ir bepiločių orlaivių, dronų inžinieriai. Bepiločiuose orlaiviuose buvo įtaisytos videokameros – skrydį, t. y. piešinį ir / ar tekstą, jos filmavo kas penkias sekundes (tą vaizdą galima buvo stebėti ekranėlyje ant žemės). Visi skrydžio duomenys buvo siunčiami į kompiuterį, kuris juos apdorodavo, paversdamas piešinio /teksto / hieroglifo prototipu-schema erdvėje. Tai leido palyginti, kiek drono nupieštas hieroglifas, užrašytas tekstas trimatėje erdvėje (ne)sutampa su piešiniu, rašiniu popieriaus lape.
Be to, visi galėjo pažiūrėti vaizdo įrašą iš paties piešinio/teksto (skrydžio) pozicijų. Menininkams buvo įdomu stebėti, kaip iš dvimatės erdvės piešinys perkeliamas į trimatę, o pilotai, dronais „piešdami“ sudėtingas figūras, pasitikrino savo meistriškumą. Bepiločio orlaivio navigatorius tapdavo ne tik piešinio bendraautoriumi, bet ir naujo „metagrafinio kūrinio“ autoriumi. Kartu stengtasi išsaugoti kolektyvinę letristinės poezijos rašymo dvasią, o festivalio dalyviai pasisėmė psichografinės ir / ar psichogeografinės patirties.  
Be to, visi galėjo pasižiūrėti vaizdo įrašą iš paties piešinio /teksto (skrydžio) pozicijų. Menininkams buvo įdomu stebėti, kaip iš dvimatės erdvės piešinys perkeliamas į trimatę, o pilotai, dronais „piešdami“ sudėtingas figūras, pasitikrino savo meistriškumą. Bepiločio orlaivio navigatorius tapdavo ne tik piešinio bendraautoriu, bet ir naujo „metagrafinio kūrinio“ autoriumi. Kartu stengtasi išsaugoti kolektyvinę letristinės poezijos rašymo dvasią, o festivalio dalyviai pasisėmė psichografinės ir / ar psichogeografinės patirties.  




[[Vaizdas:dronai.jpg]] [[Vaizdas:dronai01.jpg]] [[Vaizdas:dronai02.jpg]] [[Vaizdas:dronai03.jpg]]
[[Vaizdas:dronai.jpg]] [[Vaizdas:dronai01.jpg]] [[Vaizdas:dronai02.jpg]] [[Vaizdas:dronai03.jpg]]


Festivalio akimirkos: bepiločių skraidymo aparatų inžinieriai; letristinės kaligrafijos meistras iš Japonijos poeziją kurti besiruošiančio drono fone


Festivalio akimirkos: bepiločių skraidymo aparatų inžinieriai; letristinės kaligrafijos meistras iš Japonijos, poeziją kurti besiruošiančio drono fone;
Situgrafinis tekstas/piešinys, kurį užrašys/nupieš dronas danguje; bepiločiai skraidymo aparatai rašo eilėraščius erdvėje
 
Situgrafinis tekstas/iešinys, kurį užrašys/nupieš dronas danguje; bepiločiai skraidymo aparatai rašo eilėraščius erdvėje;




[[Vaizdas:dronai04.jpg]]  [[Vaizdas:dronai06.jpg]]  [[Vaizdas:dronai05.jpg]]


[[Vaizdas:dronai04.jpg]] [[Vaizdas:dronai04.jpg]][[Vaizdas:dronai05.jpg]]


Rašymas/piešimas drono akimis (ką mato pats tekstas/piešinys)


Rašymas/piešimas drono akimis


==Kūriniai==


===Orgono projektas===


Maždaug nuo 2010 m. Kazakevičius dirba su Orgono projektu. Orgono, arba seksualinės libido energijos siurbimo iš kosmoso ir įvairių mūsų planetos terpių koncepciją ir praktiškai pritaikomą aparatą sukūrė austrų psichoanalitikas Wilhelmas Reichas (1897-1957), antrąją gyvenimo pusę nugyvenęs JAV. Geriausias seksualinės ir kūrybinės energijos laidininkas yra vanduo, todėl Orgoną ‒ sukonstruotą sudėtingą energijos gaudymo aparatą ‒ Kazakevičius dažniausiai pakrauna per vandenį. Dažnai tai daroma Alytaus (meno streiko) bienalės metu, Psichodarbininkų kongresų metu, aparatą aktyvuojant miesto parko baseine arba per kitus vandens telkinius ‒ upelius, upes, tvenkinius ir t. t.


Maždaug nuo 2010 m. Kazakevičius dirba su Orgono projektu. Orgono, arba seksualinės energijos, libido energijos siurbimo iš kosmoso ir įvairių mūsų planetos terpų koncepciją ir praktiškai pritaikomą aparatą sukūrė austrų psichoanalitikas, antrąją gyvenimo pusę nugyvenęs JAV, Vilhelmas Reichas (Wilhelm Reich 1897-1957 m.). Geriausias seksualinės ir kūrybinės energijos laidininkas yra vanduo, todėl Orgoną ‒ sukonstruotą sudėtingą energijos gaudymo aparatą ‒  Kazakevičius dažniausiai pakrauna per vandenį. Dažnai tai daroma Alytaus (meno streiko) bienalės metu, Psichodarbininkų konkresų metu, aparatą aktyvuojant miesto parko baseine, arba aktyvuojant per kitus vandens telkinius ‒ upelius, upes, tvenkinius ir t.t.
Kai Orgonas sujungiamas su laidininku vandeniu, geriausia seksualinę, pirmapradę kūrybinę energiją siurbti, gauti kolektyviai, nes padidėja įkrovos poveikis.  
Kai Orgonas sujungiamas su laidininku vandeniu, geriausia seksualinę, pirmapradę kūrybinę energiją siurbti, gauti kolektyviai, nes padidėja įkrovos poveikis.  
Šiose trijose videodokumentacijose demonstruojamas Orgono veikimas ir pasikrovimo energija procesas skirtingu metu ir skirtinguose projektuose.


Šiose trijose videodokumentacijose demonstruojamas Orgono veikimas ir pasikrovimo energija procesas skirtingu metu ir skirtinguose projektuose:





Dabartinė 11:28, 22 lapkričio 2018 versija

Biografija[keisti]

Mantas Kazakevičius (g. 1984) studijavo skulptūrą Vilniaus dailės akademijoje (BA), vizualų performansą Darlingtono menų koledže ir Falmuto universitete (MA). Dirba skulptūros, meninio aktyvizmo, performanso srityse, kuruoja projektus. Mantą Kazakevičių galima laikyti „Alytaus avangardizmo“ tradicijos atstovu, kadangi Kazakevičius, viena vertus, yra Alytaus dailės mokyklos auklėtinis, antra vertus, buvo susijęs su Redo Diržio veikla, buvo vienas iš Alytaus bienalės 2007 m. kuratorių, kuravo tarptautinį festivalį „Ingenium“.

Meninė veikla[keisti]

Mantas Kazakevičius yra iš dalies kairiojo, utopinio performatyvumo atstovas, tiek savo autoriniais, tiek kuruojamais projektais kuriantis įvairias bendrabūvio, kolektyvinės kūrybos, energijos (pasi)krovimo situacijas.

Antai 2016 m. rugpjūčio mėn. Kazakevičius organizavo poezijos rašymo danguje tarptautinį festivalį, kuriame dalyvavo menininkai, kaligrafai ir bepiločių orlaivių, dronų inžinieriai. Festivalis vyko prie Alytaus dailės mokyklos, Alytaus aerodrome. Bepiločiuose orlaiviuose buvo įtaisytos videokameros – skrydį, t. y. piešinį ir/ar tekstą, jos filmavo kas penkias sekundes (tą vaizdą galima buvo stebėti ekranėlyje ant žemės). Visi skrydžio duomenys buvo siunčiami į kompiuterį, kuris juos apdorodavo, paversdamas piešinio/teksto/hieroglifo prototipu-schema erdvėje. Tai leido palyginti, kiek drono nupieštas hieroglifas, užrašytas tekstas trimatėje erdvėje (ne)sutampa su piešiniu, rašiniu popieriaus lape.

Be to, visi galėjo pažiūrėti vaizdo įrašą iš paties piešinio/teksto (skrydžio) pozicijų. Menininkams buvo įdomu stebėti, kaip iš dvimatės erdvės piešinys perkeliamas į trimatę, o pilotai, dronais „piešdami“ sudėtingas figūras, pasitikrino savo meistriškumą. Bepiločio orlaivio navigatorius tapdavo ne tik piešinio bendraautoriumi, bet ir naujo „metagrafinio kūrinio“ autoriumi. Kartu stengtasi išsaugoti kolektyvinę letristinės poezijos rašymo dvasią, o festivalio dalyviai pasisėmė psichografinės ir / ar psichogeografinės patirties.


Dronai.jpg Dronai01.jpg Dronai02.jpg Dronai03.jpg

Festivalio akimirkos: bepiločių skraidymo aparatų inžinieriai; letristinės kaligrafijos meistras iš Japonijos poeziją kurti besiruošiančio drono fone

Situgrafinis tekstas/piešinys, kurį užrašys/nupieš dronas danguje; bepiločiai skraidymo aparatai rašo eilėraščius erdvėje


Dronai04.jpg Dronai06.jpg Dronai05.jpg


Rašymas/piešimas drono akimis (ką mato pats tekstas/piešinys)


Kūriniai[keisti]

Orgono projektas[keisti]

Maždaug nuo 2010 m. Kazakevičius dirba su Orgono projektu. Orgono, arba seksualinės libido energijos siurbimo iš kosmoso ir įvairių mūsų planetos terpių koncepciją ir praktiškai pritaikomą aparatą sukūrė austrų psichoanalitikas Wilhelmas Reichas (1897-1957), antrąją gyvenimo pusę nugyvenęs JAV. Geriausias seksualinės ir kūrybinės energijos laidininkas yra vanduo, todėl Orgoną ‒ sukonstruotą sudėtingą energijos gaudymo aparatą ‒ Kazakevičius dažniausiai pakrauna per vandenį. Dažnai tai daroma Alytaus (meno streiko) bienalės metu, Psichodarbininkų kongresų metu, aparatą aktyvuojant miesto parko baseine arba per kitus vandens telkinius ‒ upelius, upes, tvenkinius ir t. t.

Kai Orgonas sujungiamas su laidininku vandeniu, geriausia seksualinę, pirmapradę kūrybinę energiją siurbti, gauti kolektyviai, nes padidėja įkrovos poveikis.

Šiose trijose videodokumentacijose demonstruojamas Orgono veikimas ir pasikrovimo energija procesas skirtingu metu ir skirtinguose projektuose:


<mediaplayer width='538' height='360' image=>http://www.letmefix.lt/media/mantas-kazakevicius/church-of-pure-art-sacrifice.mp4</mediaplayer>

<mediaplayer width='432' height='320' image=>http://www.letmefix.lt/media/mantas-kazakevicius/cloudbuster-alytus-biennale-performative-situation.mp4</mediaplayer>

<mediaplayer width='490' height='360' image=>http://www.letmefix.lt/media/mantas-kazakevicius/damtp-congress-alytus-2011-w-reichs-orgone-cloudbusters.mp4</mediaplayer>