Aistė Kisarauskaitė: Skirtumas tarp puslapio versijų
Jump to navigation
Jump to search
7 eilutė: | 7 eilutė: | ||
===Kruvini piršteliai=== | ===Kruvini piršteliai=== | ||
[[Vaizdas:New_084-mazesnis.jpg]] | [[Vaizdas:New_084-mazesnis.jpg]] | ||
===Pelytės=== | |||
[[Vaizdas:pelytes.jpg]] | |||
==Nuorodos== | ==Nuorodos== |
12:15, 29 gruodžio 2013 versija
Biogarfija
Viena ryškesnių XX a. 10-deš pradžios performanso menininkių ir pradininkių Lietuvoje. Ne vieno(s) to laikmečio dailės kritiko (-ės) Kisarauskaitė buvo laikoma „viena pirmųjų“ „postmodernzimo“ atstovių mūsų šiuolaikiniame mene. Kisarauskaitės performansai iš pažiūros būdavo suręsti ant „švelnaus“ karkaso ‒ „pasakos“, „pelyčių“, nereikšmingų „smulkmenų“, tačiau šis neįpareigojantis performatyvumas dažnai įgaudavo nedemonstratyviai drastišką pavidalą ‒ savižalą „pasakos“ pagrindu ir t.t. Galima sakyti, kad Kisarauskaitės „mikštos“ ir kartu tam tikromis prasmėmis drastiškos performatyvumo taktikos laikytinos ir vienais iš pirmųjų Lietuvos performanse feministinės estetikos pavyzdžių.