Aistė Kisarauskaitė: Skirtumas tarp puslapio versijų
Jump to navigation
Jump to search
(/* Aistė Kisarauskaitė ‒ viena ryškesnių XX a. 10-deš pradžios performanso menininkių ir pradininkių Lietuvoje. Ne vieno(s) to laikmečio dailės kritiko (-ės) Kisarauskaitė buvo laikoma „viena pirmųjų“ „postmodernzimo“ atstovių ...) |
(/* Viena ryškesnių XX a. 10-deš pradžios performanso menininkių ir pradininkių Lietuvoje. Ne vieno(s) to laikmečio dailės kritiko (-ės) Kisarauskaitė buvo laikoma „viena pirmųjų“ „postmodernzimo“ atstovių mūsų šiuolaikiniame men...) |
||
1 eilutė: | 1 eilutė: | ||
==Viena ryškesnių XX a. 10-deš pradžios performanso menininkių ir pradininkių Lietuvoje. Ne vieno(s) to laikmečio dailės kritiko (-ės) Kisarauskaitė buvo laikoma „viena pirmųjų“ „postmodernzimo“ atstovių mūsų šiuolaikiniame mene. Kisarauskaitės performansai iš pažiūros būdavo suręsti ant „švelnaus“ karkaso ‒ „pasakos“, „pelyčių“, nereikšmingų „smulkmenų“, tačiau šis neįpareigojantis performatyvumas dažnai įgaudavo nedemonstratyviai drastišką pavidalą ‒ savižalą „pasakos“ pagrindu ir t.t. Galima sakyti, kad Kisarauskaitės „mikštos“ ir kartu tam tikromis prasmėmis drastiškos performatyvumo taktikos laikytinos ir vienais iš pirmųjų Lietuvos performanse feministinės estetikos pavyzdžių. | ==Biogarfija== | ||
Viena ryškesnių XX a. 10-deš pradžios performanso menininkių ir pradininkių Lietuvoje. Ne vieno(s) to laikmečio dailės kritiko (-ės) Kisarauskaitė buvo laikoma „viena pirmųjų“ „postmodernzimo“ atstovių mūsų šiuolaikiniame mene. Kisarauskaitės performansai iš pažiūros būdavo suręsti ant „švelnaus“ karkaso ‒ „pasakos“, „pelyčių“, nereikšmingų „smulkmenų“, tačiau šis neįpareigojantis performatyvumas dažnai įgaudavo nedemonstratyviai drastišką pavidalą ‒ savižalą „pasakos“ pagrindu ir t.t. Galima sakyti, kad Kisarauskaitės „mikštos“ ir kartu tam tikromis prasmėmis drastiškos performatyvumo taktikos laikytinos ir vienais iš pirmųjų Lietuvos performanse feministinės estetikos pavyzdžių. | |||
==Karjera== | ==Karjera== |
22:33, 26 gruodžio 2013 versija
Biogarfija
Viena ryškesnių XX a. 10-deš pradžios performanso menininkių ir pradininkių Lietuvoje. Ne vieno(s) to laikmečio dailės kritiko (-ės) Kisarauskaitė buvo laikoma „viena pirmųjų“ „postmodernzimo“ atstovių mūsų šiuolaikiniame mene. Kisarauskaitės performansai iš pažiūros būdavo suręsti ant „švelnaus“ karkaso ‒ „pasakos“, „pelyčių“, nereikšmingų „smulkmenų“, tačiau šis neįpareigojantis performatyvumas dažnai įgaudavo nedemonstratyviai drastišką pavidalą ‒ savižalą „pasakos“ pagrindu ir t.t. Galima sakyti, kad Kisarauskaitės „mikštos“ ir kartu tam tikromis prasmėmis drastiškos performatyvumo taktikos laikytinos ir vienais iš pirmųjų Lietuvos performanse feministinės estetikos pavyzdžių.