Antanas Dombrovskij: Skirtumas tarp puslapio versijų
(nerodoma 8 tarpinės versijos, sukurtos 2 naudotojų) | |||
1 eilutė: | 1 eilutė: | ||
==Meninė veikla== | |||
== Meninė veikla == | |||
Antanas Dombrovskij yra įvairiapusiškas eksperimentinės muzikos kūrėjas ir garso menininkas. Jis dažnai ir nuosekliai bendradarbiauja su įvairiais menininkais. Skirtinguose muzikiniuose kontekstuose jo garso stilistika varijuoja nuo ''ambient'' iki ''drone'', nuo abstrakčių ''glitch'' elektronikos koliažų iki pašėlusių elektroakustinės improvizacijos takelių ar triukšmo. Jo solo projektas „Gana2“ visada intriguoja ir niekada nėra nuspėjamas iš anksto. Antanas Dombrovskij taip pat yra vienas iš laptopų kvarteto „Twentytwentyone“ narių, jis yra ir pagrindinis žmogus už grupės [http://letmefix.lt/Betoniniai_triu%C5%A1iai „Betoniniai triušiai“] garso pulto. Kartu su Viliumi Šiauliu Antanas groja duete „Tiesė“, skirtame masyvioms ''drone'' garsų mūšoms ir triukšmingai atmosferikai. Jo performansai su menininkais Benu Šarka, Skaidra Jančaite pasižymi vokalo, šokio elementais ir išraiškingu sceniniu reginiu. | Antanas Dombrovskij yra įvairiapusiškas eksperimentinės muzikos kūrėjas ir garso menininkas. Jis dažnai ir nuosekliai bendradarbiauja su įvairiais menininkais. Skirtinguose muzikiniuose kontekstuose jo garso stilistika varijuoja nuo ''ambient'' iki ''drone'', nuo abstrakčių ''glitch'' elektronikos koliažų iki pašėlusių elektroakustinės improvizacijos takelių ar triukšmo. Jo solo projektas „Gana2“ visada intriguoja ir niekada nėra nuspėjamas iš anksto. Antanas Dombrovskij taip pat yra vienas iš laptopų kvarteto „Twentytwentyone“ narių, jis yra ir pagrindinis žmogus už grupės [http://letmefix.lt/Betoniniai_triu%C5%A1iai „Betoniniai triušiai“] garso pulto. Kartu su Viliumi Šiauliu Antanas groja duete „Tiesė“, skirtame masyvioms ''drone'' garsų mūšoms ir triukšmingai atmosferikai. Jo performansai su menininkais Benu Šarka, Skaidra Jančaite pasižymi vokalo, šokio elementais ir išraiškingu sceniniu reginiu. | ||
5 eilutė: | 6 eilutė: | ||
Antanas Dombrovskij žinomas ir kaip garso takelių šiuolaikinio šokio pastatymams autorius. Savo garso meno kūrinius jis periodiškai pristato šiuolaikinio vizualaus ir medijų meno parodose bei projektuose. | Antanas Dombrovskij žinomas ir kaip garso takelių šiuolaikinio šokio pastatymams autorius. Savo garso meno kūrinius jis periodiškai pristato šiuolaikinio vizualaus ir medijų meno parodose bei projektuose. | ||
==Kūriniai== | == Kūriniai == | ||
'''[https://soundcloud.com/antanas-dombrovskij/before-and-after-garso-zona Before and After]''' | |||
Elektroninės muzikos kompozicija, 2006 | |||
„Before and After“ yra kompozicija, kurią Antanas Dombrovskij gyvai atliko 2006-ųjų eksperimentinės muzikos festivalyje [http://www.smic.lt/gz/ „Garso zona“] (Kaunas, M. Žilinsko dailės galerija). Vėliau ji buvo išleista internetinės leidybos platformos „mixthemixthemix“. „Before And After“ yra aštrios, kapotos, laužytos ritmikos. Kompozicijos garso faktūra tiršta, daugiasluoksnė, masyvi, triukšminga, grubi ir „nešvari“. Jos stilistiką galima apibūdinti kaip industrinės muzikos ir ''noise'' mišinį, turintį ''techno'' elementų. Vienas iš tų atvejų, kai triukšmas gali virsti ne tik intensyvia klausymosi patirtimi, emocine iškrova, bet ir ritmu impulsyviam primityvistiniam šokiui. „Before And After“ žymi ankstyvąjį Antano Dombrovskio muzikinės kūrybos laikotarpį. | „Before and After“ yra kompozicija, kurią Antanas Dombrovskij gyvai atliko 2006-ųjų eksperimentinės muzikos festivalyje [http://www.smic.lt/gz/ „Garso zona“] (Kaunas, M. Žilinsko dailės galerija). Vėliau ji buvo išleista internetinės leidybos platformos „mixthemixthemix“. „Before And After“ yra aštrios, kapotos, laužytos ritmikos. Kompozicijos garso faktūra tiršta, daugiasluoksnė, masyvi, triukšminga, grubi ir „nešvari“. Jos stilistiką galima apibūdinti kaip industrinės muzikos ir ''noise'' mišinį, turintį ''techno'' elementų. Vienas iš tų atvejų, kai triukšmas gali virsti ne tik intensyvia klausymosi patirtimi, emocine iškrova, bet ir ritmu impulsyviam primityvistiniam šokiui. „Before And After“ žymi ankstyvąjį Antano Dombrovskio muzikinės kūrybos laikotarpį. | ||
Kompoziciją lydėjo vaizdo projekcija, kurioje vienas kitą keitė Antano Dombrovskio rasti sovietmečio kino plakatų vaizdai. | Kompoziciją lydėjo vaizdo projekcija, kurioje vienas kitą keitė Antano Dombrovskio rasti sovietmečio kino plakatų vaizdai. | ||
== Nuorodos == | |||
[http://www.mic.lt/lt/baze/elektronine/kompozitoriai-atlikejai/dombrovskij/ Antanas Dombrovskij. Muzikos informacijos centro svetainė] | |||
[ | [[Category:Garso menas]] [[Category:Eksperimentinė muzika]] |
Dabartinė 11:47, 28 lapkričio 2018 versija
Meninė veikla[keisti]
Antanas Dombrovskij yra įvairiapusiškas eksperimentinės muzikos kūrėjas ir garso menininkas. Jis dažnai ir nuosekliai bendradarbiauja su įvairiais menininkais. Skirtinguose muzikiniuose kontekstuose jo garso stilistika varijuoja nuo ambient iki drone, nuo abstrakčių glitch elektronikos koliažų iki pašėlusių elektroakustinės improvizacijos takelių ar triukšmo. Jo solo projektas „Gana2“ visada intriguoja ir niekada nėra nuspėjamas iš anksto. Antanas Dombrovskij taip pat yra vienas iš laptopų kvarteto „Twentytwentyone“ narių, jis yra ir pagrindinis žmogus už grupės „Betoniniai triušiai“ garso pulto. Kartu su Viliumi Šiauliu Antanas groja duete „Tiesė“, skirtame masyvioms drone garsų mūšoms ir triukšmingai atmosferikai. Jo performansai su menininkais Benu Šarka, Skaidra Jančaite pasižymi vokalo, šokio elementais ir išraiškingu sceniniu reginiu.
Antanas Dombrovskij žinomas ir kaip garso takelių šiuolaikinio šokio pastatymams autorius. Savo garso meno kūrinius jis periodiškai pristato šiuolaikinio vizualaus ir medijų meno parodose bei projektuose.
Kūriniai[keisti]
Elektroninės muzikos kompozicija, 2006
„Before and After“ yra kompozicija, kurią Antanas Dombrovskij gyvai atliko 2006-ųjų eksperimentinės muzikos festivalyje „Garso zona“ (Kaunas, M. Žilinsko dailės galerija). Vėliau ji buvo išleista internetinės leidybos platformos „mixthemixthemix“. „Before And After“ yra aštrios, kapotos, laužytos ritmikos. Kompozicijos garso faktūra tiršta, daugiasluoksnė, masyvi, triukšminga, grubi ir „nešvari“. Jos stilistiką galima apibūdinti kaip industrinės muzikos ir noise mišinį, turintį techno elementų. Vienas iš tų atvejų, kai triukšmas gali virsti ne tik intensyvia klausymosi patirtimi, emocine iškrova, bet ir ritmu impulsyviam primityvistiniam šokiui. „Before And After“ žymi ankstyvąjį Antano Dombrovskio muzikinės kūrybos laikotarpį.
Kompoziciją lydėjo vaizdo projekcija, kurioje vienas kitą keitė Antano Dombrovskio rasti sovietmečio kino plakatų vaizdai.