Quartet Twentytwentyone: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš letmefix.
Jump to navigation Jump to search
1 eilutė: 1 eilutė:
==Biografija==


Kvartetas [http://www.refusenik.org/page-2/subpage-2/ ''Quartet Twentytwentyone''] buvo įkurtas 2005 m. Vilniuje. Pirmieji jo performansai buvo dedikuoti garsinėms grafinių partitūrų ir judančio vaizdo interpretacijoms. Vėliau kvartetas ėmėsi abstraktesnių, improvizacija paremtų praktikų, tuo tarpu jo nariai apsigyveno skirtinguose Europos miestuose. Per keletą savo egzistavimo metų kvartetas pasirodė tokiuose festivaliuose kaip ''Jauna muzika'' Vilniuje (2006, 2008), ''Audio Art'' Krokuvoje (2006), ''Holland Festival'' Amsterdame (2007), ''Cut & Splice'' Londone (2008), ''Skanumezs'' Rygoje (2008), iFEM Inaryje, Suomijoje (2008), ''Skalvijos'' kino teatre (2009) ir kt. ''Quartet Twentytwentyone'' atliekama muzika buvo transliuojama 3-iojoje BBC radijo programoje, publikuota keletoje eksperimentinės muzikos kompiliacijų. Kvarteto nariai: Arturas Bumšteinas (įkūrėjas), Lina Lapelytė, Antanas Dombrovskij, Vilius Šiaulys. Pagrindiniai kvarteto instrumentai – nešiojamieji kompiuteriai, tačiau juos papildo visa aibė kitų elektroninių ir akustinių instrumentų (pvz. smuikas, fleita, elektrinė gitara, sempleriai, sintezatoriai, įgarsinti objektai, midi klaviatūros ir kt.). Su kvartetu yra groję kviestiniai muzikantai Anton Lukoszevieze ir Piotr Kurek.        
Kvartetas [http://www.refusenik.org/page-2/subpage-2/ „Quartet Twentytwentyone“] buvo įkurtas 2005 m. Vilniuje. Pirmieji jo performansai buvo dedikuoti garsinėms grafinių partitūrų ir judančio vaizdo interpretacijoms. Vėliau kvartetas ėmėsi abstraktesnių, improvizacija paremtų praktikų, tuo tarpu jo nariai apsigyveno skirtinguose Europos miestuose. Per keletą savo egzistavimo metų kvartetas pasirodė tokiuose festivaliuose, kaip „Jauna muzika“ Vilniuje (2006, 2008), „Audio Art“ Krokuvoje (2006), „Holland Festival“ Amsterdame (2007), „Cut & Splice“ Londone (2008), „Skanumezs“ Rygoje (2008), iFEM Inaryje, Suomijoje (2008), „Skalvijos“ kino teatre (2009) ir kt. „Quartet Twentytwentyone“ atliekama muzika buvo transliuojama 3-iojoje BBC radijo programoje, publikuota keliuose eksperimentinės muzikos rinkiniuose. Kvarteto nariai: Arturas Bumšteinas (įkūrėjas), Lina Lapelytė, Antanas Dombrovskij, Vilius Šiaulys. Su kvartetu yra groję kviestiniai muzikantai Antonas Lukoszevieze ir Piotras Kurekas.    


'''Treatise'''
==Meninė veikla==


http://bumsteinas.bandcamp.com/album/treatise
Pagrindiniai kvarteto instrumentai – nešiojamieji kompiuteriai, tačiau juos papildo visa aibė kitų elektroninių ir akustinių instrumentų (pvz. smuikas, fleita, elektrinė gitara, sempleriai, sintezatoriai, įgarsinti objektai, midi klaviatūros ir kt.).   


http://www.refusenik.org/page-2/subpage-2/
==Kūriniai==


http://con-v.org/cnv37.html
===[http://bumsteinas.bandcamp.com/album/treatise „Treatise“]===


 
„Treatise“ (liet. „Traktatas“) yra kompozitoriaus Corneliuos Cardew – vieno žymiausių 20 a. grafinės notacijos korifėjų – kūrinys. Pateikiame „Quartet Twentytwentyone“ kūrinio interpretacijos pristatymą Arturo Bumšteino tekste interneto platformai [http://con-v.org/cnv37.html „Con-v“] (Ispanija), kvarteto atliekamą „Treatise“ išleidusiai 2006 m.   
''Treatise'' (liet. ''Traktatas'') yra kompozitoriaus Cornelius Cardew – vieno žymiausių 20 a. grafinės notacijos korifėjų – kūrinys. Pateikiame ''Quartet Twentytwentyone'' kūrinio interpretacijos pristatymą Arturo Bumšteino tekste interneto platformai [http://con-v.org/cnv37.html ''Con-v''] (Ispanija), kvarteto atliekamą ''Treatise'' išleidusiai 2006 m.   
   
   
„Subjektyvumas yra ''Treatise'' sinonimas. Šis kūrinys, parašytas 1963-1967 m., yra viena žymiausių ir dažniausiai atliekamų grafinių partitūrų. Ji sudaryta iš 193-jų puslapių, kuriuos sieja kiekvieno puslapio apačioje aptinkamas dominuojantis simbolis – dviguba penklinė (aliuzija į supaprastintą partitūrą pianinui?). Nors autorius vėliau ir nurodė, kad horizontali partitūros ašis nėra tiesiogiai susijusi su laiko parametru, tačiau dėl minėtos pianino penklinės partitūra skaitoma tradiciniu būdu – iš kairės į dešinę. ''Treatise'' yra grafinio žymėjimo simbolių kolekcija be jokių tolimesnių paaiškinimų ar komentarų, kaip šie simboliai turėtų būti interpretuojami jų grafiniams pavidalams įgaunant garsinius atitikmenis. Kaip turėtumei interpretuoti liniją, tašką ar apskritimą? Gali tik pats sau atsakyti į šiuos klausimus nusistatydamas savąsias taisykles arba, kitais žodžiais tariant, kolektyvinio veiksmo modelį, kuris gali priminti futuristinę mašiną (50 psl.) ar kosminį laivą (134 psl.), nešantį savo įgulą per „...šioje planetoje ir jos atmosferoje išsklidusių potencialių garsų chaosą”.
„Subjektyvumas yra „Treatise“ sinonimas. Šis kūrinys, parašytas 1963–1967 m., yra viena žymiausių ir dažniausiai atliekamų grafinių partitūrų. Ji sudaryta iš 193-jų puslapių, kuriuos sieja kiekvieno puslapio apačioje aptinkamas dominuojantis simbolis – dviguba penklinė (aliuzija į supaprastintą partitūrą pianinui?). Nors autorius vėliau ir nurodė, kad horizontali partitūros ašis nėra tiesiogiai susijusi su laiko parametru, tačiau dėl minėtos pianino penklinės partitūra skaitoma tradiciniu būdu – iš kairės į dešinę. „Treatise“ yra grafinio žymėjimo simbolių kolekcija be jokių tolimesnių paaiškinimų ar komentarų, kaip šie simboliai turėtų būti interpretuojami jų grafiniams pavidalams įgaunant garsinius atitikmenis. Kaip turėtumei interpretuoti liniją, tašką ar apskritimą? Gali tik pats sau atsakyti į šiuos klausimus nusistatydamas savąsias taisykles arba, kitais žodžiais tariant, kolektyvinio veiksmo modelį, kuris gali priminti futuristinę mašiną (50 psl.) ar kosminį laivą (134 psl.), nešantį savo įgulą per „...šioje planetoje ir jos atmosferoje išsklidusių potencialių garsų chaosą“.





15:15, 22 rugpjūčio 2018 versija

Biografija

Kvartetas „Quartet Twentytwentyone“ buvo įkurtas 2005 m. Vilniuje. Pirmieji jo performansai buvo dedikuoti garsinėms grafinių partitūrų ir judančio vaizdo interpretacijoms. Vėliau kvartetas ėmėsi abstraktesnių, improvizacija paremtų praktikų, tuo tarpu jo nariai apsigyveno skirtinguose Europos miestuose. Per keletą savo egzistavimo metų kvartetas pasirodė tokiuose festivaliuose, kaip „Jauna muzika“ Vilniuje (2006, 2008), „Audio Art“ Krokuvoje (2006), „Holland Festival“ Amsterdame (2007), „Cut & Splice“ Londone (2008), „Skanumezs“ Rygoje (2008), iFEM Inaryje, Suomijoje (2008), „Skalvijos“ kino teatre (2009) ir kt. „Quartet Twentytwentyone“ atliekama muzika buvo transliuojama 3-iojoje BBC radijo programoje, publikuota keliuose eksperimentinės muzikos rinkiniuose. Kvarteto nariai: Arturas Bumšteinas (įkūrėjas), Lina Lapelytė, Antanas Dombrovskij, Vilius Šiaulys. Su kvartetu yra groję kviestiniai muzikantai Antonas Lukoszevieze ir Piotras Kurekas.

Meninė veikla

Pagrindiniai kvarteto instrumentai – nešiojamieji kompiuteriai, tačiau juos papildo visa aibė kitų elektroninių ir akustinių instrumentų (pvz. smuikas, fleita, elektrinė gitara, sempleriai, sintezatoriai, įgarsinti objektai, midi klaviatūros ir kt.).

Kūriniai

„Treatise“

„Treatise“ (liet. „Traktatas“) yra kompozitoriaus Corneliuos Cardew – vieno žymiausių 20 a. grafinės notacijos korifėjų – kūrinys. Pateikiame „Quartet Twentytwentyone“ kūrinio interpretacijos pristatymą Arturo Bumšteino tekste interneto platformai „Con-v“ (Ispanija), kvarteto atliekamą „Treatise“ išleidusiai 2006 m.

„Subjektyvumas yra „Treatise“ sinonimas. Šis kūrinys, parašytas 1963–1967 m., yra viena žymiausių ir dažniausiai atliekamų grafinių partitūrų. Ji sudaryta iš 193-jų puslapių, kuriuos sieja kiekvieno puslapio apačioje aptinkamas dominuojantis simbolis – dviguba penklinė (aliuzija į supaprastintą partitūrą pianinui?). Nors autorius vėliau ir nurodė, kad horizontali partitūros ašis nėra tiesiogiai susijusi su laiko parametru, tačiau dėl minėtos pianino penklinės partitūra skaitoma tradiciniu būdu – iš kairės į dešinę. „Treatise“ yra grafinio žymėjimo simbolių kolekcija be jokių tolimesnių paaiškinimų ar komentarų, kaip šie simboliai turėtų būti interpretuojami jų grafiniams pavidalams įgaunant garsinius atitikmenis. Kaip turėtumei interpretuoti liniją, tašką ar apskritimą? Gali tik pats sau atsakyti į šiuos klausimus nusistatydamas savąsias taisykles arba, kitais žodžiais tariant, kolektyvinio veiksmo modelį, kuris gali priminti futuristinę mašiną (50 psl.) ar kosminį laivą (134 psl.), nešantį savo įgulą per „...šioje planetoje ir jos atmosferoje išsklidusių potencialių garsų chaosą“.“


Nuoroda

Apie kvartetą