Taisomas Evaldas Jansas

Jump to navigation Jump to search

Dėmesio: Jūs nesate prisijungęs. Jūsų IP adresas bus viešai matomas, jei atliksite kokius nors keitimus. Jeigu prisijungsite arba sukursite paskyrą, jūsų keitimai bus priskirti jūsų naudotojo vardui; drauge įgysite naujų galimybių.

Keitimas gali būti atšauktas. Prašome patikrinti palyginimą, esantį žemiau, kad patvirtintumėte, kad jūs tai ir norite padaryti, ir tada išsaugokite pakeitimus, esančius žemiau, kad užbaigtumėte keitimo atšaukimą.

Dabartinė versija Jūsų tekstas
3 eilutė: 3 eilutė:
Evaldas Jansas geriau žinomas tapo 10-ojo dešimtmečio pradžioje, kai pradėjo kurti performansus ir videofilmus. Janso kūrybos strategija yra transgresyvi, t.y. peržiangianti normalumo ribą, ir kartu autobiografiška, atspindinti kasdienybę. Janso filmai dažniau nei kitų tos pačios kartos Lietuvos videomenininkų, pavyzdžiui, Eglės Rakauskaitės, Gintaro Makarevičiaus, Artūro Railos priverčia pasijusti nepatogiai, permąstyti savo vertybes, požiūrį į atitinkamas socialines nuostatas. Kaip teigia pats meninkas, kurdamas jis naudojasi savo susikurta estetine nuostata – egzistenciniu romantizmu, tai būsena, kai „vidiniai išgyvenimai ir jausmai yra reakcija į socialines problemas, moralinį būvį, kultūros procesus, archetipus ir simbolius”. Nuo 2011-ųjų Evaldas Jansas pradėjo kurti reportažus ir įkūrė „JANSAS TV". Tai projektas, skirtas Lietuvos meno lauko reiškinių dokumentacijai. Kalbant apie „Jansas TV" reportažų tipus, galima išskirti kelis būdingiausius: tai reportažai iš parodų atidarymų, meno renginių ir reportažai-pokalbiai su menininkais bei kitais meno lauko veikėjais. Vizualiai šios dvi grupės mažai kuo skiriasi. Kiek daugiau skirtumų yra reportažų struktūroje: pirmuosiuose stengiama perteikti fiksuojamo renginio atmosferą, ypatingumą, kalbinami įvairūs renginyje apsilankę žmonės. Taip žiūrovui suteikiama galimybė pamatyti renginį iš kelių kampų. Reportažai-pokalbiai, skirtingai nei reportažai iš parodų, yra gerokai intymesni, atskleidžiantys kalbinamo meninko požiūrį, individualumą.
Evaldas Jansas geriau žinomas tapo 10-ojo dešimtmečio pradžioje, kai pradėjo kurti performansus ir videofilmus. Janso kūrybos strategija yra transgresyvi, t.y. peržiangianti normalumo ribą, ir kartu autobiografiška, atspindinti kasdienybę. Janso filmai dažniau nei kitų tos pačios kartos Lietuvos videomenininkų, pavyzdžiui, Eglės Rakauskaitės, Gintaro Makarevičiaus, Artūro Railos priverčia pasijusti nepatogiai, permąstyti savo vertybes, požiūrį į atitinkamas socialines nuostatas. Kaip teigia pats meninkas, kurdamas jis naudojasi savo susikurta estetine nuostata – egzistenciniu romantizmu, tai būsena, kai „vidiniai išgyvenimai ir jausmai yra reakcija į socialines problemas, moralinį būvį, kultūros procesus, archetipus ir simbolius”. Nuo 2011-ųjų Evaldas Jansas pradėjo kurti reportažus ir įkūrė „JANSAS TV". Tai projektas, skirtas Lietuvos meno lauko reiškinių dokumentacijai. Kalbant apie „Jansas TV" reportažų tipus, galima išskirti kelis būdingiausius: tai reportažai iš parodų atidarymų, meno renginių ir reportažai-pokalbiai su menininkais bei kitais meno lauko veikėjais. Vizualiai šios dvi grupės mažai kuo skiriasi. Kiek daugiau skirtumų yra reportažų struktūroje: pirmuosiuose stengiama perteikti fiksuojamo renginio atmosferą, ypatingumą, kalbinami įvairūs renginyje apsilankę žmonės. Taip žiūrovui suteikiama galimybė pamatyti renginį iš kelių kampų. Reportažai-pokalbiai, skirtingai nei reportažai iš parodų, yra gerokai intymesni, atskleidžiantys kalbinamo meninko požiūrį, individualumą.


==Kūriniai==
==Karjera==


===Daugiaprasmiškumo antologija===
===Daugiaprasmiškumo antologija===

Primename, kad viskas, kas patenka į letmefix gali būti keičiama, perdaroma, ar pašalinama kitų naudotojų. Jei nenorite, kad jūsų indėlis būtų be gailesčio kaitaliojamas, nerašykite čia.
Taip pat jūs pasižadate, kad tai jūsų pačių rašytas tekstas arba kopijuotas iš viešų ar panašių nemokamų šaltinių (plačiau - My wiki:Autorinės teisės). Nekopijuokite autorinėmis teisėmis apsaugotų darbų be leidimo!

Atšaukti Kaip redaguoti (atsidaro naujame lange)