Taisomas Danas Aleksa

Jump to navigation Jump to search

Dėmesio: Jūs nesate prisijungęs. Jūsų IP adresas bus viešai matomas, jei atliksite kokius nors keitimus. Jeigu prisijungsite arba sukursite paskyrą, jūsų keitimai bus priskirti jūsų naudotojo vardui; drauge įgysite naujų galimybių.

Keitimas gali būti atšauktas. Prašome patikrinti palyginimą, esantį žemiau, kad patvirtintumėte, kad jūs tai ir norite padaryti, ir tada išsaugokite pakeitimus, esančius žemiau, kad užbaigtumėte keitimo atšaukimą.

Dabartinė versija Jūsų tekstas
1 eilutė: 1 eilutė:
==Biografija==
Danas Aleksa (g. 1971) buvo žinomas kaip skulptūrų ir skulptūrinių objektų autorius, tačiau maždaug nuo 2012 metų, „nebetilpdamas“ tvarioje medžiagoje (sakykime, skulptorius Darius Bastys, anot jo, nuo jį ribojančios skulptūros, perėjo į tapybą), pradėjo kurti procesualius ir performatyvius menus, save, aplinką ir santykius su ja traktuodamas kaip socialiai aktyvią erdvinę ir laikinę virtualią „skulptūrą“. Taip atsirado serija video performansų ir įvietintų miniakcijų serija.
Danas Aleksa (g. 1971) buvo žinomas kaip skulptūrų ir skulptūrinių objektų autorius, tačiau maždaug nuo 2012 metų, „nebetilpdamas“ tvarioje medžiagoje (sakykime, skulptorius Darius Bastys, anot jo, nuo jį ribojančios skulptūros, perėjo į tapybą), pradėjo kurti procesualius ir performatyvius menus, save, aplinką ir santykius su ja traktuodamas kaip socialiai aktyvią erdvinę ir laikinę virtualią „skulptūrą“. Taip atsirado serija video performansų ir įvietintų miniakcijų serija.


==Meninė veikla==


(Kęstučio Šapokos tekstas, rašytas Dano Aleksos parodos proga - nepublikuotas)
(Kęstučio Šapokos tekstas, rašytas Dano Aleksos parodos proga - nepublikuotas)
38 eilutė: 35 eilutė:


Norvegiška utopinė parodos dalis sustiprina dar ir kelionės leitmotyvą, kuris vėlgi suriša visus parodos kūrinius į viena, kadangi visuose juose kalbama apie vienokį ar kitokį kūno/asmens/minties judėjimą fizinėje, socialinėje ir virtualioje arba dvasinėje erdvėje. Parodos kūriniai ir simbolizuoja judėjimą iš vienos dimensijos, padėties, koordinačių sistemos į kitą, o gal netgi pastangą atrasti tokią būseną, padėtį, kurioje visos dimensijos susilietų.  
Norvegiška utopinė parodos dalis sustiprina dar ir kelionės leitmotyvą, kuris vėlgi suriša visus parodos kūrinius į viena, kadangi visuose juose kalbama apie vienokį ar kitokį kūno/asmens/minties judėjimą fizinėje, socialinėje ir virtualioje arba dvasinėje erdvėje. Parodos kūriniai ir simbolizuoja judėjimą iš vienos dimensijos, padėties, koordinačių sistemos į kitą, o gal netgi pastangą atrasti tokią būseną, padėtį, kurioje visos dimensijos susilietų.  




43 eilutė: 41 eilutė:


Danas Aleksa parodos „43H“ Jono Meko vizualiųjų menų centre atidaryme, aiškina kūrinio „Iracionalus veiksmas“ (akvariumas ir video įrašas) (i)racionalias potekstes,  2017
Danas Aleksa parodos „43H“ Jono Meko vizualiųjų menų centre atidaryme, aiškina kūrinio „Iracionalus veiksmas“ (akvariumas ir video įrašas) (i)racionalias potekstes,  2017
==Kūriniai==




Primename, kad viskas, kas patenka į letmefix gali būti keičiama, perdaroma, ar pašalinama kitų naudotojų. Jei nenorite, kad jūsų indėlis būtų be gailesčio kaitaliojamas, nerašykite čia.
Taip pat jūs pasižadate, kad tai jūsų pačių rašytas tekstas arba kopijuotas iš viešų ar panašių nemokamų šaltinių (plačiau - My wiki:Autorinės teisės). Nekopijuokite autorinėmis teisėmis apsaugotų darbų be leidimo!

Atšaukti Kaip redaguoti (atsidaro naujame lange)